Dokonalé bříško už za pár dní. Stačí vám jen pět minut denně

Už jste četli?

První minuta – šikmé zkracovačky
Jednoduchý cvik, který se zaměří zejména na štíhlý dřík. Lehneme si na pravý bok, nohy pokrčíme v kolenou, ruce si dáme za hlavu. S výdechem zvedneme trup, dáváme si však pozor na to, abychom se zvedaly našim pásem a ne rukama, cvik tím totiž ztrácí na efektivitě. Opakujeme 15krát, následně vyměníme strany. Hned po ukončení levé strany se vrátíme na pravou stranu a všechno zopakujeme.

Druhá minuta – obrácené zkracovačky
Zůstaneme ležet, tentokrát si však lehneme na záda a natažené nohy položíme na zem. Ruce dáme za hlavu a přitom, jak opět zvedáme svůj trup, zvedáme i nohy, které přitáhneme k trupu a zároveň pokrčíme v kolenou. Nezapomínáme na správné dýchání – při každém zvednutí vydechneme. Cvik provádíme pomalu, v tempu, jaké nám vyhovuje, dbáme však na preciznost.

Třetí minuta – běžec
Dáme se do pozice vysokého Plank – držíme se na dlaních, nohy máme rozkročené na šířku ramen. Při tomto cviku jsou mimořádně důležité stopky, minuta bude totiž rozdělena i na odpočinkové části. Prvních 20 sekund přitahujeme kolena k trupu, jako bychom predkopávali vleže. Dalších 10 sekund odpočíváme a následně zopakujeme. Nemusíte se bát, ve skutečnosti i během oddychových sekund pracujete na vysněném bříšku. Jakákoliv pozice Plank totiž posiluje celé tělo a speciálně bříško.

Čtvrtá minuta – krabí kopy
Tentokrát se dáme do pozice kraba, také známé jako obrácený můstek. Nohy a ruce jsou položeny na zemi, zatímco trup držíme nad zemí. Na střídačku zvedáme pokrčené nohy do vzduchu, přičemž se momentálně nataženou nohu pokoušíme udržet nahoře alespoň dvě sekundy. I při tomto cviku platí, že se více vyplatí provádět cvik pomalu a precizní, než rychle. Pokud máme problém zachovat rovnováhu, najdeme si jeden bod, na který se neustále díváme. Nezapomínáme také na správné dýchání.

Pátá minuta – kyvadlo
Poslední, pátá minuta, je na rozdíl od předešlých čtyř považována za odpočinkovou. Opět si lehneme na záda, nohy máme spojeny a pomocí nich provádíme půlkruh – jakoby bylo naše tělo kyvadlo. Je mimořádně důležité, aby byl náš trup upevněn a nehýbal se spolu s našimi nohami, protože v tom případě neposilujeme břicho a cvik nemá téměř žádnou efektivitu.

- Komerční sdělení -spot_img
- Komerční sdělení -spot_img

Mohlo by vás zajímat:

- Komerční sdělení -spot_img

Více od autora

- Komerční sdělení -spot_img