Warning: is_readable(): open_basedir restriction in effect. File(/Newspaper/theme.json) is not within the allowed path(s): (/data/www/24489/zestihlujici_cz) in /data/www/24489/zestihlujici_cz/www/wp-includes/class-wp-theme-json-resolver.php on line 353
Za hubnutím už nemusíte do tělocvičny! Vytvořte si posilovnu doma | Zeštíhlující
Home Cvičení Za hubnutím už nemusíte do tělocvičny! Vytvořte si posilovnu doma

Za hubnutím už nemusíte do tělocvičny! Vytvořte si posilovnu doma

0

Nechcete chodit cvičit do fitness centra?

Unavuje vás neustálé přizpůsobování se otevírací době? 

Nemáte rádi, když se na vás při cvičení dívají cizí lidé? Už nikam nemusíte! Nyní si můžete vytvořit domácí posilovnu a cvičit kdykoliv se vám zamane.

Co je posilovací stroj?

Abychom vám pomohli se sestavením posilovny přímo u vás doma, vybrali jsme ty nejoblíbenější a, ne finančně náročné, cvičební stroje a pomůcky.

Posilovací stroj je zařízení, které vám umožní trénovat celé tělo. Existují různé typy, ale všechny mají jednu společnou věc, a to, že mohou být použity pro silový, ale také kardio trénink. 

Mějte však při výběru cvičební pomůcky na paměti své zdraví. Máte-li jakákoliv zdravotní omezení, poraďte se o způsobu cvičení se svým lékařem. 

Multifunkční posilovací věž

Tento přístroj se sice řadí k těm dražším, ale pořídíte-li si ho, nebudete muset víceméně investovat do žádného dalšího vybavení. 

Tento stroj vám umožní provádět více než 70 silových cvičení z pohodlí vašeho domova. Stroj je vhodný jak pro začátečníky, tak pro pokročilé sportovce. 

TRX závěsný systém

TRX je cvičební nástroj pro cvičení s plnou tělesnou hmotností, z něhož mohou mít prospěch jak začátečníci, tak zkušení sportovci. 

Popruhy lze upravit pro každé cvičení, ať už pracujete na dolní nebo horní části těla, posilujete střed těla nebo procházíte rehabilitací po úrazu.

Nevíte-li, jak správně s přístrojem pracovat, můžete se poradit se zkušeným trenérem nebo se inspirovat návody na cvičení, kterých je na internetu spousta. Možné je také stáhnout cvičební aplikaci, která vás povede krok po kroku.

Výhodou TRX systému je, že nezabírá moc místa a můžete je zavěsit téměř kamkoli.

Rotoped

Rotopedů je celá řada. Dle prostoru, který máte k dispozici, si můžete zvolit větší, menší nebo dokonce skládací rotoped. 

Dnešní rotopedy mají elegantní vzhled a jsou vyráběny v několika barvách a nejrůznějších provedeních. 

Doporučujeme se při výběru neohlížet tolik na cenu, ale spíše se zaměřit na recenze uživatelů přístroje. Levnější rotopedy totiž bývají vyrobeny z nekvalitních materiálů a jisté součástky se mohou lámat a až příliš rychle opotřebovávat. 

Tato kola mají několik zátěžových stupňů, proto je na nich možné provádět nejen kardio trénink, ale také posilování, a to zejména středu těla, hýždí a noh.

Kettlebell

Studie ukazují, že cvičení s kettlebellem je vhodné pro každého, kdo chce zvýšit svou sílu a zvětšit aerobní kapacitu. Díky tomuto závaží můžete posílit celé své tělo.

Výhodou kettlebellu je jeho velikost. Jednoduše ho schováte do skříně, pod postel nebo kamkoliv jinam. 

Kettlebelly jsou různě těžké a vy si tak můžete vybrat podle svého uvážení. Můžete začít s menší hmotností a postupně přidávat. 

Návodů, jak cvičit s kettlebellem, ať už video nebo těch psaných, je na internetu spousta. Pokud si však nejste jistí, jak s začít, poraďte se s odborníkem.

Jak se stravovat při cvičení

Správná strava je pro požadované výsledky cvičení velmi důležitá. Na jaké potraviny se zaměřit?

Jste-li ve cvičebním procesu, měli byste vyhledávat potraviny, obsahující zdravé tuky a protein. 

Zdravé tuky pomáhají zajistit dostatek energie pro dlouhodobé cvičení. Najdete je v ořeších, semenech, olivách, olivovém a kokosovém oleji, avokádu apod.

Protein je pro správný růst a regeneraci svalů skutečně důležitý. Dopřát si jej můžete v podobě proteinových smoothie, tyčinek, prášků nebo potravin. 

Mezi potraviny, bohaté na bílkoviny, patří kuřecí a hovězí maso, vejce, dýňová semínka, řecký jogurt, mléko, chřest, zelený hrášek, avokádo, špenát, bulgur, sója, quinoa a další.

Z těchto surovin si můžete připravit například některý z receptů s kuřecím na kari, skvělý hovězí steak s grilovanou zeleninou, lososový sendvič, fazole a čočku jako přílohu, ovesnou kaši s ovocem ke snídani nebo svačině a další dobroty. 

Nezapomeňte také na dostatečný pitný režim. Denně by měl dospělý člověk vypít aspoň 2 litry čisté vody. Vyhněte se slazeným a kalorickým nápojům. 

NO COMMENTS

Exit mobile version